Min resa i helgen...

Igår var jag och min kompis i Göteborg och shoppade. Det var skönt att komma ifrån min hemstad ett tag, jag är så förbannat trött på allt som har med detta stället att göra. Vi gick runt i flera timmar. Jag tänkte att det var bra för min förbränning, men hon ville hela tiden gå och äta på Mcdonalds och det kan jag bara inte med... Fick lov att trycka i mig en vatten och en halv chicken wrap så hon inte skulle bli tjurig på mig. Och sedan var hela dagen förstörd för mig...

Nu har jag kommit hem från henne och till min lycka dröjde det inte länge innan jag var ensam hemma. Här hemma hos pappa är alltid kylskåpet fullproppat med saker man tycker om. Jag åt en tallrik fil och en ostmacka och drack ett glas minimjölk. Sedan kubbade jag upp till mitt och min lillasysters badrum och stannade därinne en timme som alltid.
Men känner att det inte hjälpte, jag är fortfarande lika uppsvälld och äcklig. ÅÅÅH! Kommer inte kunna koncentrera mig på att plugga nu :( Fan jävla fittkuk.


Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0