Mamma agerar igen...

Självklart ska mamma agera nu-gör-vi-ett-nytt-försök igen. Efter mötet var jag så panikslagen, men jag vill inte bryta ihop. Jag åkte till en kompis och kom på andra tankar, hade bara önskat att hon velat veta vad som hänt eller så eftersom det syntes att jag varit ledsen. Nåja...

Självklrt ska min mamma ringa efter en timme: "kommer du hem snart så vi kan äta, du och jag och din bror. Det blir väl kul?". KUL!? Det är fanimig domedagen när jag måste sitta och äta med min familj! Jag kom hem tre timmar försent.
hon hade lagat potatismos och ungsstekt falukorv. Jag vågar inte ens tänka hur mycket kalorier det är. Men slickade bara på gaffeln, sedan åt jag en gurkbit och ett glas vatten.

Fan vad jag känner mig fel. Men ofta jag tänker äta? vad fan tror hon efter det jag sa på mötet? Så ska hon ta det personligt istället och ingenting duger visst för mig... ta det lugnt.Gudars.

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0