Julbak...

Jag vaknade och kände mig bra. Varken hungrig eller någonting. Drack ett glas vatten och fick största krampen. Sedan dess har man varit hungrig. Klarade att bara äta en tugga rivna morötter i skolan. Men nu har vi varit hos en familj och julbakat. Så har tagit några tuggor pepparkaksdeg. Fyfan vad jag är äcklig. Och det hjälper inte att vi har ett fullt kylskåp som bara skriker "kom och hetsät mig!". Fyfan vad jag hatar dethär, det är det jobbigaste som finns. är så jävla äcklad i magen, det ligger pepparkaksdeg där och förstör min kropp ännu mer! :(

Men imorgon har jag ingenting att göra och ingen att umgås med så då ska jag verkligen inte äta något. Det känns bra :)

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0