I'm loosing control...

Gud. Jag trodde jag klarade mig bra idag. Åt bara lite ananasbitar på lunchen, sen kom jag hem till mamma. Fan va dryg jag var som smällde i mig en hel apelsin, magen svälde och äcklade sig. Sen när jag kom hem brast det och jag gjorde det jag är bäst - hetsåt. Men jag kan inte njuta av maten längre, jag är bara koncentrerad på att jag ska bli så pass mätt att dte ska gå lätt att spy.

Men magen en svullen en hel dag efteråt ändå. Stack ut och powerwalkade i två timmar. Fan jag har ingen kontroll över mig själv. Imorgon tänker jag fanimig inte äta något :(



Men snart är det lov och då kan jag koncentrera mig på bara maten, har ett prov som jag inte får faila i övermorgon...

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0