Goodbye bulimia?...

Jag har fått reda på en sak. Känner mig grundlurad, kan dom inte bara säga det på BUP och skaffa sig ett liv?
Det är ingen idé att spy när man har hetsätit. Kroppen tar tydligen upp alla näringsämnen direkt. Det är därför jag inte går ner i vikt fast jag spyr ca 2ggr om dagen...

I våras var mitt största problem med maten att jag inte åt något. Jag var anorektiker. Men man kräktes ju ibland ändå. Fittorna på BUP på anorexienheten fick mig att tro att man kan behålla maten högst en timme. GUD! Ett helt jävla halvår i onödan?



Jag måste sluta stoppa i något i min mun över huvud taget. Inte tugga och spotta ut maten, då råkar man svälja de viktigaste näringsämnena ändå. Utan avstå helt. Förra veckan åt jag inte alls mycket, jag tror jag gick ner något kilo. idag kände jag att det var viktigt att äta på morgonen (lättfil och kellogs special k som alltid) med tanke på mitt stora prov jag hade på morgonen. Men det var det sista jag ska äta denna veckan.

Jag skiter i hur svårt det blir. För det kommer det bli, jag omges bara av människor med den värsta sortens aptit, och de är också måna om att jag ska äta. Stå emot är inte det lättaste då :( Men vad fan, jag skiter i dom falska idioterna, och jag har ju mitt té hehe...


Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0