En aning peppad...

Fan. Har sovit exakt hela dagen. Flrsov mig till allting, och jag hade möte på BUP idag också, så jag missade att väga mig och får vänta till mellandagarna när jag ska träffa läkaren.

Missade glöggkvällen ikväll också, men det kanske är till en fördel? För vet hur dåligt jag mått sen av att dricka glögg vafan.

Men känner mig peppad nu. Har gått med i www.kalorier.nu, så nu får jag äntligen kontroll över hur mycket jag äter. Om jag äter högst 347 kalorier om dagen kommer jag väga 40 kg innan min 18årsdag som är i början av april. Bra va? Det är ungefär 3½ månad, om man orkar vänta så länge.

Nu ska jga ut och gå i en och en halv timme, det betyder att mitt kaloriintag för dagen blir 70, och det känns inte så farligt.

Måste börja använda våg också, en sån har vi hemma hos mamma så jag får anta och äta mindre nu till på söndag när jag flyttar hem.



Jag kan äta en sånhär om dagen ;)

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0