Äckelkroppar...

Fan. Klockan är över två. Jag kan inte sova. har suttit här och kollat på idiotiskt många bilder, youtubeklipp, bloggar som har med fucking eating disorders att göra.

Saken är att jag är så jävla känslig för allt som har med sånt som finns inuti kroppen att göra. Hur det fungerar. Så när jag läste om en tjej som dött av bulimi för hennes mage hade sprängts, kände jag för att svimma. Jag menar, jag svimmar av synen av mitt egna blod. Jag svimmade på första lektionen på biologin i nian när vi pratade om hjärnans funktioner. Jag svimmade när vi disikerade en räka på biologi på labben för ett halvårsen. (detta kanske förklarar varför jag måste gå och spy varje gång jag känner att jag har ätit, för jag vet allt detaljerat om matsmältningen, natur nörd ?)



Jag vill inte veta vad som händer i kroppen när man har en ätstörning. Då kommer jag fega ur min viknedgångsplan, agera pussy. Eller så kommer det göra det ännu lättare. För jag har bara att tänka på något av detta jag sett nu och jag kommer vara för illamående för att äta. Fyfan.

Måste sova, men är för nervös för mitt möte imorgon :(
Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0