Remember how to put back the light in my eyes...


Det är tydligen lättare än jag trodde att falla tillbaka i gamla mönster. Den senaste månaden har jag varit så sönderstressad och nedstämd att jag börjat undra hur det egentligen står till. Grälade med barnafadern innan, kommer på mig själv med att sitta ute på balkongen med en cigg och känna mig mest värdelös i universum, att ingenting alls har förändrats. Men det har det, men det är väldigt stora problem att handskas med nu för tiden vilket gör en lite överväldigad ibland och det är lätt att känna att man inte räcker till.

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Alla kan hamna tillbaka i gamla mönster, men det är ju grymt bra att inse det själv, då kan man ju också stoppa det i tid, innan det går för långt ! =)

2011-10-16 @ 19:57:13
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0