Reaching a fever pitch...

Har maginfluensa utan dess like. Har kräkts säkert en gång i halvtimmen när jag varit vaken sedan sent igårkväll. Skönt att man har en lojal sambo som gör det lite lättare. Barnet sparkar så hårt så fort jag börjar få kväljningar. Har varit så rädd för att jag skadar honom när jag nu bara kräks blod, kroppen fick väl slut på vätska. BM säger att det inte är någon fara, och lillen sparkar ju hela tiden så jag får ju hoppas att det stämmer. Den måste vara hungrig nu när jag gör av med all näring, själv känner jag ingen alls. Det är nu man tänker att man skulle göra vadsomhelst för att bli frisk, när man var liten bad man till gud och lovade att vara lojal bara han tog bort smärtan. Nu är det bara att härda ut helvetet på egen hand.

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0