Your love is a lifetaker...

Idag skulle jag legat på BB och välkomnat dig till världen. Jag skulle fått hålla om dig, se dig, kyssa dig. Idag skulle min enda dröm bli verklig. Idag är dagen jag skulle berättat om för alla jag känner med ett leende.
Jag har funderat i timmar. Du dog på min födelsedag. Vore det inte bara rätt om jag gjorde detsamma på den som skulle varit din? Jag fyller ingen funktion.

Jag vill skrika tills jag kvävs. Men min pojkvän är hemma och jag måste hålla min fasad av att jag är stark framme. Så jag skriver det istället.
AAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJHEEEELVETTEEESJÄÄÄÄVLAASKIIIITHEEEELVEEETEEEEEFAAAAAAAN!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Åh :( ♥ Egentligen kanske jag inte borde kommentera det här inlägget, eftersom jag tror att vad man skriver så kommer du tycka att man inte förstår och att det är fel. Men din dröm kan fortfarande bli verklighet. Många får missfall, men är sedan med om en lyckad graviditet. Kan du inte gå i någon stödgrupp för kvinnor som fått missfall, om det finns?

2010-10-01 @ 12:16:51
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0