This is tragic...


Jag tänkte slå ett slag för motion, sedan kom jag på hur gott det är att röka. Det är ingen idé att träna som rökare, man vill ju se förbättringar och det händer inte ett skit när man går ut och blossar tre gånger i timmen.
Kanske kan börja med lite PW:s dock, det behöver man inte så värst stora lungor för. Kommer ihåg för tre år sedan. Jag var ute och gick tre timmar om dagen, vikten liksom försvann. Dock åt jag ingenting heller, och just nu överkonsumerar jag mat.

Vi får se, jag orkar inte stå stilla på samma vikt längre.

Kommentarer
Postat av: Elin

ÄS är svårt. Svårt att värja sig emot. Men man kan göra det. På något sätt som jag inte riktigt vet. Men det går.

kram

2010-09-12 @ 13:37:37
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: angelice

Jag blir alltd på bättre humör av promenader, testa det du med!

2010-09-12 @ 21:04:04

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0