Shackled to your ball and chain...


Jag vill bara säga att ni är bäst. Min blogg är obefinligt liten men era ord betyder mer än någon annans eftersom ni förstår. Vi går igenom den här skiten ihop och det känns bra att man faktiskt inte är ensam.

Kan bero på att jag fortfarande har mina burn-tabletter i mig fortfarande. Men jag hoppade över att gå förbi Burger King på vägen hem. Jag har stått över mat helt och hållet idag. Kanske inte det bästa, men tänkte krympa ihop magsäcken lite så jag inte kan hetsa lika mycket imorgon.

Kommentarer
Postat av: Alma

Hejsan!

Fin läsning och intressant blogg!

Kika gärna in på min om du har lust...

Ha en fin dag!

Kram

2010-09-14 @ 13:33:01
URL: http://almatranar.blogspot.com
Postat av: Kathyja

Har tittat lite i din blogg. Jag kan bara säga att jag förstår vad du går igenom. Har själv haft ätstörningar, inte i formen bulimi, men anorexia. Vad beträffar din pojkvän, så förstår jag precis där också då jag har exakt samma tankar som du. Möjligen så att man älskar och hatar och allt där emellan på en och samma gång!?



Ta hand om dig på bästa sätt du kan!

Kramar

2010-10-19 @ 23:48:04
URL: http://kathyjana.blogg.se/

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0