My whole mask is broken...

Jag tänkte att idag ska jag ta tag i allt. Sedan fick jag reda på att jag hade sovmorgon och har suttit här sedan dess. Eller ja, dvs innan jag fick återfall. 3 mackormed ost, skinka och paprika. 3 skålar a-fil med kelleogs special k, 5 bragokex och tre stora glas cola light. Var ute inom 10 minuter.

Det är hemskt, ni som har gjort samma vet nog vad jag pratar om. Jag har ju inte ätit på flera dagar, satte mig ner och åt all den där skiten. När man sedan ställer sig upp vet man inte vart man ska ta vägen för den gör så ont i magen. magsäcken krymper ju men som det dumma fettot som jag är tänker ju inte på att det inte får plats så mycket där som jag är van vid när jag bullar. Usch.

Tänkte ta en väldigt lång promenad men är så jävla less på min musik och hatar att gå utan musik. Tänkte ladda ner en ljudbok men skiten funkar ju inte :P Hihi, man kan inte ha flyt alla dagar, eller ah... :P

An affliction, so broken down and aching, shaking
I’m all alone. An addiction

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0