Hello darkness my old friend...

Fuck att internet inte funkar på min vanliga dator :P
Åååh jag har ju köpt en våg. Gick och kissade idag på morgonen, då stog den på 56.1. Nu när jag kom hem gick jag raka vägen till vågen och vägde 55.6, på bara några timmar! Gaaah vad jag älskar den här kicken, har saknat den!
Har gått runt och shoppat idag med. Det blev en stooor fin väska i brunt skinn och en kjol där man kan visa sina äckliga feta ben... Får nog lämna tillbaka.

Nu visste jag inte vart jag skulle ta vägen. Slängde i en hönsbuljong och lite andra kryddor i vatten, kokade i 10 min. Sedan för att det ska vara något att tugga på tog jag några få små gurkbitar. Känner mig mätt. Sitter och knaprar på en isbit för att ta bort den starka smaken.
Känner mig nöjd, eller NEJ! jag är ju FET för fan!!! Men lite nöjdare med mig själv än jag varit på mycket länge...


Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0