Mår man bättre av hälsosammare?...

Jag har gått upp 3 kg :/
Jag måste sluta acceptera min kropp och sluta inbilla mig själv att jag inte har förändrats eller växt.
Tänkte försöka gå ner lite hälsosammare. Skippa allt onyttigt, utan att svälta. Istället för a-fil får jag äta lättfil t.ex. Så man kan gå ner en 5 kg sådär och bli lite nöjdare.
Samtidigt som jag verkligen inte vill trigga igång all skit igen.
Jag ska INTE köpa gymkort. En max två h promenad per dag får duga. Jag ska börja äta frukost, lite grann iaf. Och jag ska äta mig normalt mätt så man känner sig tillfredställd, därmed kanske jag kan minska på mina hetsät och spy-anfall. Börja göra saker om dagarna, till exempel gå till skolan och sluta inbilla mig att jag är sjuk :P
Så får vi se hur det går...
Farmför allt: dra ner på rökandet och alkoholen. Dricker ju nästan varje dag nu för tiden!

Kommentarer
Postat av: Linn

Det låter toppenbra :D Vill att du ska må bra! Du förtjänar det <3 Du gör mig glad, detta inlägget gör mig glad! Att du försöker må bättre och bli frisk gör mig glad! Jag älskar dig!

2009-05-03 @ 19:41:07

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0