Fjortisvarning...

Blääää.
Varför ska jag äta om jag inte är hungrig? Det måste vara det idiotiskaste man kan göra. men när fan kommer den där hungerkänslan egentligen? Igår åt jag lite vattenmelon, annars har jag inte svalt nåt annat än vatten och kaffe på hela veckan, och ignen skillnad! Så varför ska jag förstöra domma 2 kg jag gått ner denna veckan och börja äta? För att jag är sjuk? Ofta, man måste vara smal först och det är jag så långt ifrån amn kan komma haha :P

Enda sura är detta med att inte göra någonting. Inte ta tag i någonting. Hemma från skolan fjärde gången idag denna veckan. Jag har vägt mig fyra gånger och lockat håret. Kanske borde slänga i mig något äckligt iallafall? Ikväll blir det patry och jag ska bli fuller och glader! Jävla fjortis känner jag mig som :P

Kommentarer

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0