A river flows in you...

Goda tider. Jag har ätit på tok för mycket under dagen: 2 äpplen, 1 clementin och en chokladbit. Det är inte sant vad äcklig magen blir. Jag älskar mat men hatar mättnad.
Men jag lyckades att inte kräkas, jag lyckades stå emot!!! och hur ofta händer det när man väl tänkt tanken? ALDRIG!!!

Bara därför har dagen flytit på. Jag har varit i skolan och hållt mitt löfte om att ha noll frånvaro denna veckan. Jag har solat i 25 min och jag börjar se riktigt blattig ut! Jag gick på promenad i 3 h och sedan har jag suttit här och pluggat nu till ett prov jag har på tisdag i 2 h. Snacka om konstig dag med ovanligt mycket flyt!



Gavin Degraw - Lover Be Strong
Jag har aldrig och kommer aldrig få nog av den underbara mannen


Kommentarer
Postat av: Linn

Vad glad jag blir :)

2009-05-29 @ 09:45:50

Några fina ord :P:

Namn:
Kom inte ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0